Friday, August 26, 2011

raye!! raye!!

assalamualaikum..
lw x jawab dose taw.. :-)
uumm...
dh lame jgak ekk aqu x wt post..
maklumlah aqu buzy sikett skg ni + xde bnde yg nk di post..
ummm..
korang dh beli bju raye lom??
lw dh bli tu bagoss la..
tp spe yg blom bli tu pegi la cpat2 beli..
ntnt lw lmbt abes plak bju yg nk dibeli tu,..
hhahaahaha
tp aqu lom bli baju raye lg..
huhuhu
tp masalahnye aqu xde duit..
maklumlah budak skola lagi mne duit nk masokk lw x keje..
umm now aqu tenga berusaha tok cri wet nk bli baju raye..
lw nk mntak parents aqu segan plak..
lw dpt pon mne la ckup..
lagi2 sekrang ni harga barang tengah naik..
huhuhu
cdeynye..
umm ka lah..
dh xde bnde lg yg aq nk tulis..
see u allz again!!!
bye~~~